25 Haziran 2013 Salı

Kızgınım!!

Dün bir yorum geldi..Öyle bir yorum ki bütün günüm o kişiye sinirlenerek geçti..Eleştirilmek okey,,Ama aşağılanmak! İşte ona müsaade edemem...
1 senedir blog yazıyorum.Herşeyin farkındayım..Çok güzel arkadaşlıklarım da oldu.Yeri geldi takip ettiğim kişilerin diktikleri veya yaptıkları benim tarzıma uygun olamayabiliyor..Beğenmeyebilirim ama 'bu onun tarzı ' der geçerim..Beğenmesem bile o kişinin hevesini kırmamak adına yorum yazmaktan çekinirim...Burda hiçbirimiz modacı değiliz.Elimizden ne geliyorsa onu yapıyoruz...Bildiklerimi paylaşıyoruz,bilmediklerimizi öğreniyoruz..Birbirimizden ilham alıyoruz.
Yıllardır birçok ortama girdim.Moda evinde çalıştım..Tarzım herzaman beğenildi.Kimse çıkıp da'çok varoşsun!!'demedi...
Daha neler neler....
Sevgili bilinmeyen kişi;
Keşke gizlenmek yerine adını da yazsaydın da sana nasıl hitap edeceğimi bilseydim..Gerçi tahmin ediyorum ben ama eğer o kişiysen bunca yıllık blog hayatın tam bir fiyaskoymuş...İnsanları aşağılayarak kendini yüceltmeye çalışan insan müsveddesi!
Kendi yalakalığını yapan birine ne denir ki başka?

Gerçekten çok özür dilerim.Eğer bunları yazmasaydım kendi kendimi yiyip bitirecektim..O kişinin görmesi dileklerimle...


25 yorum:

  1. Selam Gülşah. Moralının bu kadar bozulmasına üzüldüm. Ama yzdıklarında çok haklısın. Bende yeni bloger sayılırım hiç birimiz bu işi profesyonel yapmıyoruz. Burası bizim mekanımız ve nasıl rahatsa o şekilde davranırız ki evet eleştiebilir insanlar sonuçta iyisi ile kötüsü ile yayınlanıyor bazı şeyler Ama işin içine hakaret yada aşağılama girerse o olmaz. Kimsenin zevki kimseye uymaz. ben 37 yaşındayım inan hala çarşıya giderken rahat olmak adına eşofmanla giderim. Ben onu kendime yakıştırdıktan sonra yada rahat ettikten sonra kim ne karışır ki. Söyledin rahatladım. ama yapılmasın bu şekilde yani beğenmiyorsan takipçisi olmazsın bloguna bakmazsın. Ama hem bakıp hem takip edip sonrada aşağılamak ayıp. Evet keşke adını verseymiş de daha rahat söyleyebilseymişiz.
    Amanın bende dünden hazırmışım baksana :( umarım bir daha bu tarz bir densizlikle uğraşmazsın....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Desteğiniz için çok teşekkürler..İnsanları aşağılamak bazıları için ne kadar kolay..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Gülşah Hanım,
    Sevgili arkadaşım Gülay da burdaymış ben de hemen Gülaycığımın bloğunda sizi gördüm ve hemen geldim izlemeye aldım..
    Bu postunuzu okuyunca da çok çok üzüldüm.. Gülay da az önce size güzel bir yorum yazmış kesinlikle Gülay a katılıyorum..
    Siz boşa canınızı sıkmayın.. Yalnız şu söz kırk yıl düşünsem aklıma gelmez. Çok varoşsun ne demek.. Çok çok ayıp. Kendi ezikliğini çıkarmış meydana zavallı..:))
    Ben biraz baktım bloğunuza tarzınızı çok çok beğendim vallahi dikişleriniz de çok profesyonel maşallah..
    Siz ne isterseniz onu giyersiniz o sizin modanız sizin tarzınız olur. İsterseniz çuval bezi giyin bu sizin şahsi zevkiniz ve öz güveninizdir bunu asla unutmayın..
    Bakın ben öyle amatör dikiş dikiyorum ki kendi kendime öğrenmeye hala çalışıyorum.. Kardeşimin geçen hafta kınası ve düğünü vardı.. İnanın kimse giymez ben sırf kardeşimin kınasına kendi diktiğim kıyafeti giyeceğim dedim ve giydim. Evet o kadar milletin içine o kıyafet ile çıktım..
    Linki burda isterseniz bakın
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/2013/06/kna-gecemiz.html
    Ne pens var ne düzgün bir dikiş yemin ediyorum ben yaptım oldu felsefesini hayatımda ve 22 yıllık iş hayatımda hep yaşadım.. Ama inanın ben yaptım oldu. Kendi modamı kendim yaratırım kime ne kardeşim..
    Ben de çok sinirlendim.
    İnanın iş hayatım boyunca tüm giydiğim kıyafetlerim iş arkadaşlarım hocalarım dekanlarım tarafından sürekli eleştirildi hatta aşağılandı. Onlar öyle dedikçe ben daha çok istediğimi giydim daha çok abarttım..
    Bu kişinin kendi özgürlüğü ve özgüvenidir inanır mısınz..
    Varoş kelimesine takıldım ben ama çok çok saçma.. Eziklenen biri demek ki vah zavallııııı
    Sizi kendi bloğuma bekliyorum Gülşah hanım.
    Siz buyrun bakın bende ne ''VAROŞ'' kıyafetler var bir bilseniz...!!:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Beni güldürdünüz çok çok teşekkürler..Bende o kelimeye çok takıldım dünden beri sinirlerim tavan yaptı..Hemen geliyorumm:))

      Sil
  4. Canım selam,
    Uzun zamandır 1 aydır bloglara bakamıyor yazamıyorum. İçimden gelmiyor. Hep biryerlerde yada haber, gazete vs. okurken buluyorum kendimi. Yorumunu görünce dayanamadım girdim. Yaptıklarınada baktım şöyle. Kırmızı elbise hediyesinden sonra belkide bana çıktı bunu bile bilmiyorum. Çok beğendim ama onu bile atlamışım takip etmeyi yani.

    Bende beğenmezsem yalan söylemek yerine yorum yazmıyorum. Çünkü emeğin ne kadar kıymetli olduğunu biliyorum. Yaptığımız herşey güzelde olmuyor. Bir sonraki çok güzel bir sonuç olabiliyor. Ama karşıdaki zamanını harcamış. Niye demorilize edeyim. Bu bana ne katacak? Peki bana yapılmasını ister miyim? Farklı bir konuda bile emeğimi hiçe sayıp olmamış denmesine nasıl yaklaşırım? Fark şu; Hayat tarzın Yapıcı olmak mı Yıkıcı olmak mı?

    Yani kızmakta sonuna kadar haklısın. Ama emin olman gereken tek şey var. Yorumu yazan kişi ile senin değer yargıların çok farklı. Belki hiç tanışmayacağız bile. Kim olduğumuz, buraya nereden ve nasıl geldiğimiz bizi ilgilendirmiyor. Bugüne kadar ne öğrendiğimiz, ne okuduğumuzda bizi ilgilendirmiyor. Belki bilsek asla birlikte bile olamayız deriz. Yaptığımız yegane şey var. Birbirimiz ile aynı şeyleri EMEĞİMİZİ paylaşıyoruz. Söküp bozmalarımızı, dikemediklerimizi, ufak bir şeyle bile saatlerce uğraşmamızı, yaptığımızı paylaşıyoruz. Bir insanı incitecek şekilde yorum yapmak şunları düşündürüyor bana. Kuvvetle muhtemel ki ADSIZIMIZ 'EMEK' kavramına pek hakim değil, bunun keyfine asla varamamış, yine kuvvetle muhtemel övülen, tebrik edilen, hoşgörü ortamından uzakta büyümüş. Beğenisizliği karakteriyle özdeşleştirip kişileri aşağılamayı içsel motivasyonunun kaynağı, kendini göğe çıkarmanın yolu olarak öğrenen, herşeyi ben bilirim edasına sahip. Bu nedenle seni beni anlayamaz ki... Bunu beklemek ORANTISIZ BEKLENTİ olur. Böyle insanlar iyiki var. Olsunlar ki bizlerin nasıl olmak istemediğimizi asla unutmamamızı sağlasınlar. Bu insanlara rağmen cesaretlenip Daha güçlü olalım değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın canımm.Emeğe saygı yok.Çocuklu insanlarız zar zor bişeyler yapıyor,kendimize vakit ayırmaya çalışıyoruz.O çıkmış vay efendim çok varoş bi tarzınız var..O eteği ben hayatta giymem yazmış..Giymezsen giyme ben giyiyorum arkadaşım..Sana dikmedim kendime diktim..Daha neler neler yaa.Neyse iyiki varsınız canlarr..Hepinizi öpüyorum..

      Sil
    2. Ayy gül gül öldüm vallahi.. Hangi etekmiş o Gülşah Hanım.. Şimdi bloğunuzu daha bir detaylı inceledim. Ben öyle ''VAROŞ'' bir etek görmedim kaldı ki varoş demekle ne kastediyor onu da anlamadım..
      Neyse siz benim VAROŞ kına kıyafetimi gördünüz mü.. Az Varoş değilim hani..:))

      Sil
  5. Dünkü post çiçekli kalem etek:) Bu arada gördüm diktiğiniz elbiseyi gayet güzel..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın yemin ediyorum Gülşah Hanım çok çok beğendim. Yeminle söylüyorum tam da benim tarzım vintage olmuş. Vİntage tamamen romantik victorian tarzı desen gerçekten çok şık bluz da aynı romantik..Güzel günlerde keyifle giyin inşallah...:))

      Sil
    2. Çok teşekkürler gerçekten beni güldürdünüz moralim düzeldi..Tanıştığıma çok memnun oldum..

      Sil
  6. bence o kişi kıskanmış olacak ki böyle bir şey yazmış.. ben önceki eteğini görmemiştim şimdi baktım bence harika.. çok profosyenel diyebilirim.. boşversene sen onu ben olsam hiç takmazdım.. sonuçta çekemediği çok açık.. bence çok yakın arkadaşlarından olabilir sırf moralini bozmak için ve bunu da başarmış buna izin verme gülşahcım.. biz güçlü kadınlarız böyle şeyler ancak bizi yüceltir.. biri böyle bi yorum yapmışsa demekki yükselişdesin ve çekilemiyorsun :) gül geç arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki varsınız ne diyeyim..Yazmayım şuna dedim ama dayanamadım.

      Sil
    2. boşver içinde tutmamış oldun ama böyle yaparak onu sevindirirsin.. kendini önemsenmiş hissetmesin.. hadi öptüm Allah a emanet ol..

      Sil
  7. Yarattığın her şey o kadar güzel ki.. ancak kıskanılabilirsin :)Hiç kafana takma. Yeni postunu sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.Sevgiler, öpücükler..

      Sil
  8. hiç takma banada durduk yere çok salaksın diye adsız yorumlar gelmişti,o an sinir oluyosun ama aslında kıskançlıktan yaptıkları çok aşikar

    YanıtlaSil
  9. bu postunuz sayesinde bloğunuzu baştan sona kadar gezdim varoş etek aradım diğer arkadaşlar gbi bende bulamadım.takibe almakta ne kadar doğru bir iş yaptığımı bir kez daha anladım.kızınız için diktilerinize bayıldım.güzel paylaşımlarınızı bekliyorum sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  10. Sakin oool:) Bunu hep yapıyorlar. Ben de üzüldüm durdum bir zamanlar ama çok saçma kafaya takmak. Tanımadığın ve değer vermediğin biri neden bu kadar önem arz etsin ki. Öte yandan yaptıklarının şık olduğu gayet ortada... Fotoğraflar konuşuyor zaten. Bu arada ben de yorum bıraktım dün ama yayınlanmadığı gibi benim bloğuma bıraktığın yoruma cevap yazdım o da yayınlanmamış. Bloggera noluyor canım, sadece kötü yorumlar mı mailina düşüyor:D Gül ve geç gitsin kırılgan olma. Blogger olmak güçlü bilek ve azim ister. Göster kendini Gülşah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorumun gelmedi çok ilginç..Başından beri hep yanımdaydın iyiki varsın.Keşke bu kadar kırılgan bir insan olmasaydım.Şimdi düşündüm de çok haklısınız..Gülüp geçmek lazım aslında..

      Sil
  11. Tekrar merhaba,
    Dediklerinde sonuna kadar haklısın. Ama şunu da unutma "meyve veren ağaç taşlanırmış". O yüzden hiç polemiğe girmeye gerek yok. Beğenen beğenir, beğenmeyen de üst tarafta yer alan çapraz kutusundan kapatır. İşte o kadar. Sıkma canını, hayata gülümse:=)))

    YanıtlaSil
  12. Varoş olsa ne olacak?!Kime ne?Ortalıkta ne cok lüzumsuz insan geziyor yahu!Kaale alınmak için çirkeflik yapmaya lüzum yok "adsiz" arkadasım.Benim diktiğim yamuk kabana bile insanlar begeni yorumları yaptılar.Nazar etme ne olur ,çalış senin de olur!(Bu da kamyon arkası yazısı gibi oldu,ayy cok varoşşş:))

    YanıtlaSil
  13. Bence kafanıza takmayın sizi kıskanan tanıdığınız biri olabilir bu kişi.Böyle yorum yaptığına göre demek ki iyi iş çıkarıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba, bloğunuzu evaze etek ararken keşfettim, nasıl daha önce rastlamamışım üzüldüm :( bir kaç gündür geçmişe dönüp postlarınızı okuyorum. az kaldı bitirmeme :)

    çok güzel şeyler dikmişsiniz. bu postunuzu okuduğumda da ben de kızdım sizinle birlikte. boşverin böyle şeyler olacaktır. beğenmeyen izlemesin, biz buralarda birbirimizden ilham almaya, bilmediğimiz püf noktaları öğrenmeye çalışıyoruz. ben bloğunuzu çok beğendim. yakın takipçinizim artık. sevgiler :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. her türlü yaratıcılık çabasına saygı duyuyorum ben. Blogunuz çok şirin. Kimseye takılmayın. Unutmayın: Meyve veren ağacı taşlarlar:) Sevgiler ... egdone

    YanıtlaSil
  16. Bu yazına da o kadar geç kalmışım ki; ağzım beş karış açık kaldı, kuzum. İnsanların gerçekten işleri yok buna kesin inandım..! Bir kere dikişinle ve çalışmalarınla bu işin eğitimini aldığın belli, belli ki bu kıskanılmış! Yayınlarını şöyle bir inceleyen bunu zaten görür. Kötü yorum yapmasalar da dudak ucuyla gülerek izleyen insanlar da olabiliyor canım, hiç takılma;) Sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil